מאמרים

5 טרנדים במיתוג מעסיק ותקשורת ארגונית שיעזרו להעלות מחוברות עובדים ב 2024

שנת 2024 כבר פה וזה אומר שצריך להזדרז עם הכנת תוכניות העבודה והתקציבים לשנה החדשה!

אבל רגע… כבר גילית מה עומד להשתנות ולמה צריך להתכונן?

5 מיתוסים במיתוג מעסיק שפשוט חייב לנפץ

הכנו לכם חמישה מיתוסים שבטוח שמעתם עליהם, אבל שחייבים לנפץ, כי הם פשוט… לא נכונים.

6 מונחים  במיתוג מעסיק

התחלתם להתעניין במיתוג מעסיק? לא בטוחים מה בדיוק זה אומר? בדיוק בגלל זה הכנו לכם מילון מונחים

בסיסי במיתוג מעסיק שחשוב שתכירו.

מסע המועמד כחוויה דיגיטלית

חווית המועמד שודרגה בשנים האחרונות בארגונים רבים, תהליך הגיוס התייעל, החזרת תשובות שליליות 

הפכה לנורמה ושליחת מתנות עם חתימת החוזה מחמיאות לתהליך.

ההתפטרות השקטה

המושג "ההתפטרות השקטה" תפס כותרות בשבוע האחרון של חודש אוגוסט 2023, כמו מרבית הטרנדים האחרונים, 

גם טרנד זה התחיל בטיקטוק ביולי 2023, כאשר יוצרי תוכן עם מיליוני עוקבים החלו ללעוג לתרבות הניצול של 

מעסיקים את העובדים הזוטרים שמשתכרים בשכר נמוך.

תופעת ה- Over Employment

כשכל העולם היה בסגר שבועות ארוכים, נולדו מקצועות חדשים, התרופפו גבולות בין בית לעבודה 

וגם לא מעט עובדים מצאו את עצמם עם עודף זמן פנוי וביקוש ליכולות שלהם על ידי מעסיקים ולקוחות מחוץ לארגון שהם עבדו בו.

פרויקטים

עמוד קריירה IN | עמוד דרושים OUT

עמוד קריירה משמש חלון ראווה לתרבות ארגונית ולהצעת הערך, חשוב לנצל את הנדל"ן שכבר יש 

לארגון כדי להציג את כל הסיבות להצטרף אליו. בנוף התחרותי של שוק העבודה היום, עמוד קריירה 

מעוצב ומנוסח היטב באתר האינטרנט של הארגון ממלא תפקיד חשוב במשיכה ושימור כישרונות מובילים. 

מיתוג אווירה במשרדים

מיתוג מעסיק לא מסתכם בפעילות ברשת. כחלק מפעילות אסטרטגית למתג את המעסיק כמקום שטוב לעבוד בו 

הצוות האגדי של VitaminP נותן מענה רחב לצרכי מיתוג מעסיק פנימי וחיצוני. תפקידנו לעזור לארגון 

להעלות מודעות בקרב העובדים הקיימים למה הם בוחרים לעבוד עבור המעסיק שלהם כל יום.

הפקת סרטוני מיתוג מעסיק 

הרשתות החברתיות מוצפות בסרטוני תוכן שמתחרים על תשומת לב הגולשים. הפקת סרטוני תדמית מעולים 

דורשת אפיון נכון של קהל היעד, דיוק במסרים ופיצוח קריאייטיבי שיתפוס את העין ויניע לפעולה. 

כל זאת תוך התחשבות באתגרים נוספים כמו – תקציבים לא גבוהים, שלבי אישורים מול הגלובל ורתימה של ההנהלה וצוות העובדים למהלך.

 

קייס סטאדי

תוכנית שגרירי מותג Biosense Webster

אחת הדרכים הנפוצות והמדידות ביותר להעלאת מעורבות עובדים עם ערכי המותג הינה השקת תוכנית שגרירי מותג כחלק מתוכנית מיתוג מעסיק. 

תוכנית שגרירים מעודדת יצירת קול אותנטי של העובדים ברחבי הרשת. בתחילת 2021 יצאנו לדרך עם תוכנית שגרירי מותג בחברת Biosense Webster  

המפתחת מכשור רפואי לטיפול בהפרעות קצב לב, השייכת לחטיבת המדיקל דיבייס של Johnson & Johnson העולמית.

במסגרת ניהול מיתוג המעסיק אנחנו מנהלים את עמוד הלינקדאין של החברה ובו נעשית הפעילות העיקרית של שגרירי המותג.

מיתוג מעסיק "קבוצת שגריר שירותי גרירה ודרך" 2022

כמו כל ארגון צומח, לקבוצת שגריר יש פעילות דיגיטל ענפה הפונה ללקוחות קצה וחברות עסקיות. בסוף שנת 2021,

מחלקת HR הבינה את חשיבות קידום מיתוג מעסיק ושימוש בכלי דיגיטל כדי לתקשר הצעת הערך לעובדים ומועמדים 

ולהגדיל את הכמות קורות החיים בערוצי גיוס עצמאיים ומתקדמים.

תן ביס: Scoober Street Event 

כאשר חברה בנ"ל בשם תן ביס (JET.COM) הציעו לנו להרים אירוע רחוב לגיוס שליחים במטרה למתג אותם כמעסיק מועדף עבור שליחים, 

היה ברור שיש כאן הזדמנות להפגין יצירתיות הדדית. אירוע רחוב נועד להגביר את הנוכחות של תן ביס (JET.COM) 

ברחובות תל אביב כדי ליצור מודעות בקרב מועמדים פוטנציאלים שיישקלו את החברה כמעסיק שטוב לעבוד עבורו. 

מדריכים להורדה

מדריך לכתיבת תוכן אורגני SOC

זהו אחד מקיצורי הדרך לניהול וורסטילי של צוותי ברנדינג פנימיים או חיצוניים בדגש על תוכן אורגני מהול קלות באסטרטגיה שיווקית עדכנית. 

אני רוצה לעודד אותך להתמקד בניהול משאבים, לתת הנחיות ברורות ומדידות איך ליצור תוכן ארגוני. כפי שאני רואה את זה, את אוחזת בהגה.

מכוונת ומעודדת עד לקבלת התוצרים שהצוות שלך עתיד ליצור. מבטיחה להיות כל הזמן בסביבה.  

מילון מונחים בתקשורת ארגונית

תקשורת ארגונית היא הדרך שבה הארגון מנהל את האינטראקציה בין המנהלים/ות לעובדים/ות. ארגונים ותיקים עשויים לחשוב 

כי דרך התקשורת שבה הם מתנהלים היא מספיקה וטובה כיוון שכלל עובדי ועובדות הארגון כבר מורגלים להשתמש בה.

אבל היום יותר מתמיד, בעידן משתנה בלי הפסקה, חשוב לראות תקשורת ארגונית ככזו שמתאימה את עצמה כל הזמן 

בהתאם לפלטפורמות הקיימות ולקהלים המשתנים בארגונים. 

מדריך לכתיבת תוכניות עבודה ל 2024

בשונה משנים קודמות, מיתוג מעסיק יכנס כפעילות רציפה ואיתנה לכל תחום ותהליך בארגון.

כדי שגם ב 2024 הארגון ימשיך לצמוח חשוב להוסיף את הרובד השיווקי והמיתוגי לכל תהליך ותהליך שאת מובילה.