Sorting by

×

קייס סטאדי – תן ביס: Scoober Street Event

כאשר חברה בנ"ל בשם תן ביס (JET.COM) הציעו לנו להרים אירוע רחוב לגיוס שליחים במטרה למתג אותם כמעסיק מועדף עבור שליחים, היה ברור שיש כאן הזדמנות להפגין יצירתיות הדדית. 

אירוע רחוב נועד להגביר את הנוכחות של תן ביס (JET.COM) ברחובות תל אביב כדי ליצור מודעות בקרב מועמדים פוטנציאלים שיישקלו את החברה כמעסיק שטוב לעבוד עבורו. 

מטרה: לצבוע את השדרה בכתום

למשוך תשומת לב של מועמדים פוטנציאלים ויצירת סקרנות ע״י משחק כדורגל וחלוקת בירה קרה (ללא אלכוהול) בשדרת רוטשילד העמוסה בת״א.

מהלך האירוע

באירוע רחוב שנמשך יומיים, צוות תן ביס התפרס על השדרה העמוסה בתנועת שליחים, לצד עוברי אורח סקרניים כאשר לכולם הוצע לקחת חלק במשחק כדורגל רחוב עם שליחי תן ביס במדי החברה. העמדות שהקמנו היו ממותגות תן ביס עם מוזיקה, מרצ׳נדייז ונציגים בעלי אנרגיות גבוהות ואוריינטציה למכירות שמשכו אנשים לשחק ולנסות להבקיע. במקביל הצוות המגייס של תן ביס דיבר עם מועמדים פוטנציאלים והתחיל את תהליך הגיוס בשטח.

האווירה הייתה של חגיגה ושמחה ויצרה עניין רב בקרב כל העוברים באזור.

צילום: אסף ארנרייך, Moo Film

הגדרת קהל יעד

הוגדרו שני קהלי יעד עיקריים: שליחים ושליחות עם ניסיון ומועמדים.ות חדשים.ות שטרם עסקו בשליחויות. צעירים וצעירות הגרים באיזור תל אביב ומעוניינים בעבודה לצד לימודים או כהשלמת הכנסה.  הגדרה של קהלי יעד אפשרה להתאים את האירוע, לתכנן מיקום, מהלך פניה, קצב האירוע וניבוי תוצאות. 

כאשר עמלנו על אפיון האירוע לא שכחנו את העובדי תן ביס הקיימים. הכנו תקשורת פנים ארגונית שנשלחה לכלל השליחים במייל והודעות sms עם הזמנה להגיע לעמדות להתרעננות בזמן המשמרת ולהביא איתם חברים שירצו להצטרף לנבחרת השליחים. 

יעדים ומדידה

על מנת לבדוק אפקטיביות של המהלך ולאפשר מדידה, הלקוח סיפק QR יעודי לסריקה שהיה בשימוש בכל פעם שנאספו פרטים במהלך האירוע. הקוד אפשר מעקב אחרי כמות ופילוח לידים שנאספו באירוע, לאמוד את איכותם, אחוז המרה ואף מעורבות עובדי תן ביס על ידי הפניית חמ"ח, וכמובן כמה שליחים.ות התחילו לבסוף לעבוד בחברה.

תיעוד לרשתות ויצירת תוכן

במהלך האירוע נכח צלם מקצועי שיצלם בסטילס, וידאו ותמונות רחפן כדי ליצור תוכן רלוונטי לקידום ברשתות חברתיות. בנוסף, עודדנו את עובדי תן ביס באירוע ליצור סטוריז ותוכן בעצמם, כיוון שהתוכן הכי טוב הוא התוכן האותנטי שהעובדים מעלים לעמודים הפרטיים שלהם עם תיוג של החברה.

תוצאות

במהלך האירוע התקבלו לידים איכותיים ורלוונטים בעלות תחרותית פר ליד.

92% התאימו לקהל יעד שהוגדר לאירוע

18% הפניות של חמ"ח

מועמדים מתאימים התחילו את תהליך הגיוס במהלך האירוע, והתחילו לעבוד כשליחים בחברה ימים בודדים לאחר מכן.

לסיכום

הפקות שטח הן חלק חשוב מהפעילות מיתוג מעסיק, כי זו פעילות שמחברת את העובדים הקיימים והפוטנציאליים עם יעדים עסקיים בחברה. ההצלחה באירוע חשובה והיא תלויה, כמו כל מהלך שיווקי, במחקר, הכנות, התאמות, הבנה של קהל יעד והיכולת לדייק במסרים, ולא פחות חשוב – גמישות ויכולת לשנות ולתקן דברים בזמן אמת.

 

למה כדאי לבחור ב VitaminP Agency?

מתן פתרון שיווקי 360 מעלות, שכוללים בתוכם את כל שלבי ההפקה. 

אופליין – פיצוח קריאטייב, מסרים, הגדרת קהל יעד, בחירת תוצרים, מיתוג כולל, הוצאה לפועל ותפעול של האירוע בשטח.

אונליין – תקשורת פנים, יצירת תוכן ותקשור ברשתות החברתיות לפני, בזמן ואחרי האירוע. צילום מקצועי, ניהול פעילות והגשת מצגת סיכום ללקוח. 

צרו איתנו קשר עוד היום

 

עוד כתבות