Sorting by

×

מיתוג מעסיק "קבוצת שגריר שירותי גרירה ודרך" 2022

כמו כל ארגון צומח, לקבוצת שגריר יש פעילות דיגיטל ענפה הפונה ללקוחות קצה וחברות עסקיות. בסוף שנת 2021 מחלקת HR הבינה את חשיבות קידום מיתוג מעסיק ושימוש בכלי דיגיטל כדי לתקשר הצעת הערך לעובדים ומועמדים ולהגדיל את הכמות קורות החיים בערוצי גיוס עצמאיים ומתקדמים.

הפרויקט התמקד ביצירת מודעות למותג מעסיק של שגריר לחיזוק הקשר עם העובדים הקיימים וחיבורם לערכי החברה על מנת לצמצם אחוזי תחלופה ועזיבה. כמו כן, חשיפה של הצעת ערך בפני עובדים קיימים ומועמדים פוטנציאלים.

מטרות

  • תקשור וחשיפה של הצעת הערך של שגריר לעובדים ומועמדים פוטנציאליים כמעסיק טוב.
  • בנית מקור גיוס דיגיטלי והרחבת משפח הגיוס.
  • צמצום אחוזי תחלופה ועזיבה של עובדים ע״י יצירת חיבור עמוק יותר לארגון וערכיו.
 

על סמך כל אלו בנינו אסטרטגיה וניסחנו הצעת הערך שהתוו לנו את הדרך לשלבים הבאים.

 

אסטרטגיה ו-EVP 

שיטת העבודה שלנו בתחום מיתוג מעסיק הינה לבחון מהי הצעת ערך לעובדים ומועמדים דרך מיקוד בחוזקות של הארגון. קבוצת שגריר  מציעה יציבות תעסוקתית, התפתחות וקידום עובדים, סביבת עבודה שמקפידה על ביטחות העבודים ואווירה של בית.

כמו כן, שוקפו האתגרים למקבלי החלטות כגון: ארגון מבוזר, רב דורי, עם מחוייבות נמוכה לערכים ויעדים עסקיים של החברה, פיתוח מקורות גיוס עדכניים בדגש על דיגיטל ויצירת חווית מועמדות חיובית.

 

 

בניית תשתיות

בניית תשתית חיונית להצלחה בכל פרויקט, במיוחד אם מדובר בפרויקט חוצה ארגון כמו מיתוג מעסיק ודיגיטל. בסיום עבודה תשתיתית קבוצת שגריר קיבלה מסמך אסטרטגי מפורט, פיצוח קריאטיב, שפה עיצובית בהתאם לספר המותג של החברה, הוקמו עמודי פייסבוק ואינסטגרם חדשים הפונים עובדים ומועמדים פוטנציאליים והוכנו תוכניות חודשיות עם רעיונות תוכן תוך התייחסות למסרים, מטרות ויעדים. הוקמה תשתית לשיווק גיוס דרך קמפיינים ממומנים, כולל הגדרת קהלים, שכתבות משרות ועיצוב מודעות לקמפיין.

בנוסף הוקם מערך של תקשורת פנים ארגונית במטרה לחבר את העובדים לערכי הארגון ולמהלך מיתוג מעסיק שקורה בארגון.  כל רבעון הוגשה מצגת סיכום.

 

 

ON AIR 

לאחר כחודש וחצי של הכנה, עלינו לאוויר עם עמוד פייסבוק וקמפיינים ממומנים לשיווק גיוס. פרופיל האינסטגרם עלה לאוויר בשלב מאוחר יותר לבקשת הלקוח.  בעמוד עלו תכנים מגוונים שהציגו סיפורי עובדים, הצצה לחיי יום יום במחלקות שונות, קידומים, מילות תודה של לקוחות והתייחסות לתאריכים מיוחדים וחגים. 

שיווק גיוס וקמפיינים ממומנים – בניית קהל יעד מפולח לפי משרות פתוחות, כתיבה ועיצוב מודעות, דיווח חודשי ואופטימיזציה בהתאם לביצועים והתוצאות.

 

 

הצלחות מדודות 

במהלך הפרויקט הוקמו 2 נכסים דיגיטליים, פייסבוק ואינסטגרם, עלו עשרות פוסטים וסטוריז. 

הפרויקט במספרים:

680 לייקים בעמוד פייסבוק

50 עוקבים בעמוד אינסטגרם

80 פוסטים וסטוריז בשתי הפלטפורמות 

160,700 – חשיפות של עמוד ברשת (ממומן + אורגני)

6,800 – כניסות לאתר קריירה של שגריר

2,700 – לידים למשרות פתוחות (נהגים, מוקדנים, בק-אופיס ו HD) 

200 תגובות עם פרטי קשר ובקשה יזומה להתחיל בהליך גיוס 

 

 

לסיכום

ההצלחה של מהלך מיתוג מעסיק בארגון דורשת הבנה שהשנה הראשונה תוקדש לבניית תשתיות ונכסים דיגיטליים עצמאיים של מחלקת HR. כמו כן, חשובה הבנה מעמיקה של קהל יעד, פיצוח קריאטיב שעובד, דיוק המסרים ותוכן שעולה בעקביות לרשת. התחייבות לתהליך וסבלנות בבניית תשתית קריטית וחשובה אף יותר מכל תוצאה מדידה שתהיה במיידי או בהמשך הדרך. 

 

 

למה כדאי לבחור ב VitaminP Agency?

פתרון שיווקי של 360 מעלות משלב בניית האסטרטגיה ועד הוצאתה לפועל, תוך דיוק ושיפור לכל אורך הדרך.הצוות שלנו מורכב כולו מנשות משאבי אנוש וגיוס שמגיעות עם ניסיון רב וידע נרחב כיצד לחבר בין עולמות הגיוס לעולם השיווק הדיגיטלי.

עוד כתבות