Sorting by

×

תוכנית שגרירי מותג Biosense Webster

אחת הדרכים הנפוצות והמדידות ביותר להעלאת מעורבות עובדים עם ערכי המותג הינה השקת תוכנית שגרירי מותג כחלק מתוכנית מיתוג מעסיק. תוכנית שגרירים מעודדת יצירת קול אותנטי של העובדים ברחבי הרשת. בתחילת 2021 יצאנו לדרך עם תוכנית שגרירי מותג בחברת Biosense Webster  המפתחת מכשור רפואי לטיפול בהפרעות קצב לב, השייכת לחטיבת המדיקל דיבייס של Johnson & Johnson העולמית. במסגרת ניהול מיתוג המעסיק אנחנו מנהלים את עמוד הלינקדאין של החברה ובו נעשית הפעילות העיקרית של שגרירי המותג.

המטרות שהוגדרו לתוכנית

הכשרה של נבחרת השגרירים, ניהול תקשורת, גאוות יחידה, עזרה בכתיבה וניסוח תכנים.

העלאת המודעות של Biosense Webster בלינקדאין באמצעות תוכן אותנטי ונגיש שהעובדים מייצרים.

העלאת המעורבות של שאר העובדים ברשתות החברתיות אודות החברה. 

הידוק הקשר בין הארגון לבין עובדים שמרגישים תחושת שייכות גבוהה לו.

נבחרת שגרירי מותג

הוכן ׳קול קורא׳ שהזמין עובדים שמרגישים חיבור ושייכות להגיש את מועמדותם לתוכנית. 

במהלך שיחות התאמה בדקנו יחד עם צוות HR ארגוני מד מחוברות כדי לדייק בחירה

קיבלנו כ 15% התעניינות ובקשות הצטרפות. מתוכם נבחר צוות מוביל.

חברי הצוות שנבחרו הציגו את הגיוון האנושי שיש בחברה. 

הכלה וגיוון עומד היום בראש רשימת הערכים של ביוסנס וובסטר, ערכים אלו חשובים למועמדים כשהם מחפשים את המשרה הבאה שלהם, ולכן היה לנו חשוב ליצור קבוצה ייחודית שתדבר לקהלים שונים.

הנבחרת הורכבה מנשים וגברים ממגזרים שונים באוכלוסיה ובשלבים שונים בקריירה – מעובדים ותיקים ועד סטונדטים שזאת העבודה הראשונה שלהם. 

הכשרה וליווי

חברי הנבחרת עברו תוכנית הכשרה מקצועית שבמסגרתה קיבלו מספר סדנאות של עבודה נכונה ברשת, כתיבה ו-Storytelling. בנוסף הם צוידו בערכת מדיה אישית שכללה גאנט תוכן עם רעיונות לדוגמה, תמונות אישיות וקבוצתיות מיום צילומים וסרטון מיתוג מעסיק שהדהד הערכים ובידול הארגון.

לאחר ההכשרה השגרירים יצאו לדרך. התוכנית נמשכה במשך כשנה, במהלך הפרויקט הצוות שלנו תמך ועזר ביצירה של תכנים ורעיונות נוספים. במקביל לעבודה של כל שגריר ברשת דאגנו לתת במה לכל אחד מהם בעמוד הלינקדאין של הארגון.

סיכום

הפרויקט הביא להעלאת המעורבות של עובדי החברה שגם הגיבו על הפוסטים וגם קיבלו את ההשראה והדחיפה הקטנה שהם היו צריכים כדי להרגיש בנוח להתחיל לפרסם בעצמם. 

בנוסף חלק מחברי הנבחרת התגלו ככוכבי רשת ונהנו מזה כל כך שהם ממשיכים לכתוב ולדוורר את הארגון בכל הזדמנות ברשת וללא כל דחיפה. התוכנית רצה שנתיים ברציפות עם תחלופה נמוכה בנבחרת. 

למה כדאי לבחור ב VitaminP Agency?

הסוכנות שלנו מתמחה בפרויקטים של מיתוג מעסיק ונותנת פתרון שיווקי של 360 מעלות משלב בניית האסטרטגיה ועד הוצאתה לפועל, תוך דיוק ושיפור לכל אורך הדרך.

הצוות שלנו מורכב מנשות משאבי אנוש ושיווק דיגיטלי שמגיעות עם ניסיון רב כיצד לחבר בין עולמות מיתוג מעסיק לעולם השיווק הדיגיטלי. 

עוד כתבות