Sorting by

×

עמוד דרושים עם רשימת משרות OUT | עמוד קריירה שיווקי ומשודרג IN

עמוד קריירה משמש חלון ראווה לתרבות ארגונית ולהצעת הערך, חשוב לנצל את הנדל"ן שכבר יש לארגון כדי להציג את כל הסיבות להצטרף אליו. בנוף התחרותי של שוק העבודה היום, עמוד קריירה מעוצב ומנוסח היטב באתר האינטרנט של הארגון ממלא תפקיד חשוב במשיכה ושימור כישרונות מובילים. 

אנחנו מציעות לעשות הבחנה בין עמוד "דרושים" המכיל רשימת משרות פתוחות, לעומת עמוד קריירה שהוא כלי שיווקי מיתוגי למשיכת טאלנטים איכותיים. מסע המועמד שמתחיל ברשת וממשיך לעמוד קריירה שמציג הזדמנויות לקידום, התפתחות מקצועית וסביבת עבודה.

איך לשדרג עמוד הדרושים כדי שיהפוך לעמוד קריירה?

נראות שיווקית: עמוד קריירה מדבר את שפת המותג, יוצר תחושת שייכות מידית ורצון להיות חלק.

EVP וערכי הארגון : עמוד קריירה מעביר בצורה ברורה את הערך הייחודי שהארגון מציע (EVP). הוא כולל פסקה שיווקית, הצגה והסבר על הערכים המנחים את ההחלטות והתרבות בארגון. 

טסטמוניאלס: סיפורי קריירה של עובדים בולטים בארגון, מעניקים למועמד הצצה לעתיד והפוטנציאל הטמון בהמשך הדרך. שיתוף הסיפורים והחוויות של העובדים מעביר את התחושה של אותנטיות ובונה אמון. 

חוויה דיגיטלית: מועמדים פוטנציאליים צריכים להבין את המסע שצפוי להם בתהליך הגיוס. עמוד קריירה צריך לספק מפת דרכים ברורה ותמציתית, כדי שהם ידעו למה לצפות בכל שלב. שקיפות משרה ביטחון.

הנעה לפעולה: כדי להפוך את המבקרים באתר למועמדים אקטיביים, חשוב להניע אותם לפעולה ולהוסיף כפתורים בכמה מקומות (בואו לעבוד איתנו, להגשת מועמדות, שלח/י קורות חיים וכד').

אז מה השלב הבא? 

מעמוד דרושים לעמוד קריירה – Case Study "ישראל היום".

כחלק מיצירת עמוד הקריירה עבור ישראל היום, אפיינו ועיצבנו אותו מחדש כדי לשפר את הביצועים שלו. העמוד החדש עלה לאוויר ומאז כל המועמדים הפוטנציאליים מופנים אליו, תכנים בסושיאל מזמינים לבקר בעמוד קריירה ובכך נוצרת תנועה מתמדת בעמוד. מספר המבקרים זינק פי 3 מאז ההשקה (ב 3 חודשים והמספרים ממשיכים לעלות).

עם זאת, לשדרג את נראות העמוד זה לא הכל: חשוב לשתף את העובדים בשינוי ובעמוד החדש ולהזמין אותם לשתף בסושיאל. 

ניהלנו את הפרויקט מקצה לקצה, החל מבירור הצרכים, אפיון ובניית מוקאפ, עיצוב, צילומים והכנת התכנים, כלה בבדיקות לפני העלייה לאוויר, מסרים לתקשורת הארגונית וסושיאל ובסוף גם אירוע השקה. 

את השקת עמוד הקריירה החדש ב"ישראל היום" שילבנו בהרמת הכוסית לכבוד ראש השנה. לכבוד המאורע הלבשנו את האווירה, חילקנו גלויות עם פרסום משרות "חבר מביא חבר" וחגגנו את העמוד ביחד עם העובדים בכל מקום אפשרי.

לסיכום: 

עמוד קריירה שיווקי הינו נכס חשוב עבור הארגון.  שילוב אלמנטים כמו EVP, טסטמוניאלס ושפה עיצובית אחידה הופכים אותו  לתמך החלטה  יעיל במיוחד למחפשי עבודה, ובכך הוא מאפשר לארגון בידול  במשיכת טאלנטים. 

עמוד קריירה זה לא עוד עמוד באתר האינטרנט של הארגון; זהו שער הכניסה לארגון שטוב לעבוד בו! 

 

למה כדאי לבחור ב VitaminP Agency?

הסוכנות שלנו מתמחה בפרויקטים של מיתוג מעסיק ונותנת פתרון שיווקי של 360 מעלות משלב בניית האסטרטגיה ועד הוצאתה לפועל, תוך דיוק ושיפור לכל אורך הדרך.

הצוות שלנו מורכב מנשות משאבי אנוש ושיווק דיגיטלי שמגיעות עם ניסיון רב כיצד לחבר בין עולמות מיתוג מעסיק לעולם השיווק הדיגיטלי.

כדי להפוך גם את עמוד הדרושים שלכם לעמוד קריירה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד כתבות