Sorting by

×
המדריך לכתיבת תכניות עבודה
במיתוג מעסיק ותקשורת ארגונית ל-2024

בשונה משנים קודמות, מיתוג מעסיק יכנס כפעילות רציפה ואיתנה לכל תחום ותהליך בארגון.
כדי שגם ב 2024 הארגון ימשיך לצמוח חשוב להוסיף את הרובד השיווקי והמיתוגי לכל תהליך ותהליך שאת מובילה.
מיתוג מעסיק הוא חלון הראווה לעשייה הרבה שנעשית, לעיתים בסתר, במחלקות HR בארגונים. לצד המשימות הרבות של גיוס, שימור עובדים, רווחה, הכשרה וכד' השנה את נדרשת להכניס חדשנות וערך בכל תהליכי ה – HR.
השקעה בניהול התוכן השיווקי כלפי העובדים והמועמדים תגביר את המחוברות ובכך תאפשר השגת מטרות עסקיות ב- 2024.

במיוחד בשבילך הכנו מדריך לכתיבת תכניות עבודה במיתוג מעסיק ותקשורת ארגונית

נילי חייקין – מנכ"לית Vitamin P

בעלת ניסיון עשיר מעל 10 שנים בגיוס טכנולוגי בחברות סטארט אפ, וחברות הייטק גלובאליות בעיקר באמצעות רשתות חברתיות ושיווק בכלים דיגיטליים.
בעלת הסמכה בנ"ל במיתוג מעסיק, אסטרטגיה שיווקית וניהול סושיאל לארגונים. מרצה מבוקשת ומפיקת מיטאפים עבור קהילת הגיוס בישראל ובחו"ל.

ב-2017 הקימה את סוכנות הדיגיטל למיתוג מעסיק הראשונה בישראל בשם
 VitaminP Agency
ב-2019 סיימה בהצלחה קורס בנ"ל והוסמכה לייעוץ במיתוג מעסיק. מבין הלקוחות של הסוכנות: ביוסנס וובסטר, הראל חברה לביטוח, קלטורה, shecodes, שמיר אופטיקס, BlueSnap ועוד..

נילי חייקין מומחית מיתוג מעסיק - VitaminP Agency

בעלת ניסיון עשיר מעל 10 שנים בגיוס טכנולוגי בחברות סטארט אפ, וחברות הייטק גלובאליות בעיקר באמצעות רשתות חברתיות ושיווק בכלים דיגיטליים.
בעלת הסמכה בנ"ל במיתוג מעסיק, אסטרטגיה שיווקית וניהול סושיאל לארגונים. מרצה מבוקשת ומפיקת מיטאפים עבור קהילת הגיוס בישראל ובחו"ל.

ב-2017 הקימה את סוכנות הדיגיטל למיתוג מעסיק הראשונה בישראל בשם VitaminP Agency. 
ב-2019 סיימה בהצלחה קורס בנ"ל והוסמכה לייעוץ במיתוג מעסיק. מבין הלקוחות של הסוכנות: קבוצת ישראל היום, חברת נת"ע, JustEat, Ikea , L'Oreal Group,  ועוד..

הצטרפו למעל 1500 מנהלי.ות מש״א
שהורידו את המדריך הקודם, וקיבלו כלים לעבודה נכונה
במיתוג מעסיק ותקשורת ארגונית

מדריך זה נועד לסייע בכתיבת תוכניות עבודה וכולל גם תחזיות שלנו לתחום מיתוג מעסיק ודיגיטל ל-2024.

בין אם את.ה מנוסה בתחום ובין אם רק מתחיל.ה לבנות תשתיות במיתוג מעסיק, תמצא.י ערך במדריך זה.

הוא מתאים לארגונים בעלי תקציב ובשלות מסוימת בניהול תהליך מיתוג מעסיק, הכולל השקעה של משאבי זמן, כסף, בחינת חדשנות דיגיטלית וכמובן עדכון תהליכי עבודה קיימים, אך מבלי לבטל את הצורך במשאבים גם בארגון עם ניהול שטוח, עם צוות מש"א קטן וללא תקציב גבוה, ילמד איך ניתן לקדם מיתוג מעסיק.

לקבלת המדריך