ב 2024 ניהול תדמית הארגון
תחום השיווק והדיגיטל עברו מהפכה בשני העשורים האחרונים. מחלקות השיווק מונות אנשי קריאייטיב, תוכן, אוטומציה, תקשורת, מיתוג לצד ספקים רבים, חברות הפקה, צלמים ועורכים. משאבים ותקציבים כבירים אלו נועדו כדי להגיע ליעדי מכירות וצמיחה ארגונית.
גם בעולמות מיתוג מעסיק לא מספיק לגייס מנהלת תחום או לתת למישהי שכבר עמוסה ועסוקה הרחבת משרה. כדי לעמוד ביעדים נדרש צוות של כותבי תוכן, מעצבים, מנהלי פרויקטים, קמפיינרים ומפיקות. ניהול צוות זה – זו המשימה הראשונה והחשובה של מנהלת מיתוג מעסיק בארגון.